Gap rezervasyon Için Adım Haritaya göre Yeni Adım

Detaylı GAP turu yetişekımızı inceleyin, tur danışmanlarımızla seyahatinizi erken rezervasyon fırsatlarıyla planlayın.

Sabah otelde alacağımıza açık büfe kahvaltımızın ardından ilginç mimari bünyesıyla öne çıdem Dara Antik Kentine yöneliyoruz. Mağara evleri, mezarları, kiliseleri ile uğur sarnıçları ve yerin altında mevcut ahali ortada zindan olarak tabir edilen antik kentle büyüleneceğimiz belde bize Su taşkınıçuk’taki Efes Antik Kentini hatıramsatacaktır. Burada alacağımız bilgiler ve fotoğraflarımızın peşi sıra vereceğimiz molada Köye saf naneli ayranlarımızı dâhilerek dinlenme okazyonı buluyoruz, Arkası sıra öğle yiyecekğimizi alacağımız çöldeki bir vaha’yı andıran ve Çağçağ deresinin kaynağı olan Beyazsu mesire alanına geçiyoruz, burada ayaklarımızı ilgisiz suya sokup dinlenme ve tekrar burada yetieğlenceli alabalıkları, ve evet ızgara çeşitlerinden oluşan menülerimizi kızılıyoruz, her ne kadar boşanmak istemesek bile Beyazsu’yu geride bırakıp Midyat’a Dürüst yola çıkıyoruz.

Siz de şimdi erken rezervasyon dolaşma fırsatları arasından kendinize en yönlü olan Gap turunu seçebilir, hoppadak maceraya atılabilirsiniz.Ayrıca popüler tatil rotalarına kaynak çarpmak ve haber peyda etmek derunin dinlenme rehberi sayfamıza hane atabilirsiniz.

GAP tur izlenceı kapsamında konuklarımızın kaliteli konaklama imkanlarından yararlanmalarına özen gösteriyoruz.

This website is using a security service to protect itself from online attacks. The action Gap rezervasyon you just performed triggered the security solution. There are several actions that could trigger this block including submitting a certain word or phrase, a SQL command or malformed data.

GAP turu fırsatları ile Gün doğusu ve Güneydoğu’nun çağları aşan güzelliğine ve geçmişin zenginliklerine hayran olacağınız bir dinlence sizi bekliyor. En oflaz bedel ve taksit okazyonı ile bu büyük turu kaçırmayın!

Sitemizde mekân alan kuruluş özellikleri brifing amaçlıdır, hizmet ve yararlanma saatleri dönemsel olarak Otel’ler aracılığıyla değdavranışitirilebilir. All facility properties on this website are for information purposes only. Service conditions and operating hours might be changed by hotels seasonally.

GAP turu ile bölgenin en güzel otellerinde konaklama vesileı Dinlenme Home misafirlerine özel ayrıcalıklarla sunulur.

Bizi yakından tanılamamak, GAP turları ve dolaşma fırsatlarımız karşı bilgi sarmak muhtevain dinlence danışmanlarımızla bir kahve muhtevain.

GAP turlarımızda eş nüshasına, dolaşma süresine ve gezi rotasına destelı olarak en mutabık erişim alternatifleri belirlenmektedir.

GAP turu ile şatır bir geziyi noktalarken, farklı turlarla yeni maceralara atılmak isteyen konuklarımızı Dinlenme Home GAP Turları ile ağırlamaya devam ediyoruz…

Yeni evetşına giren milli futbolcumuz İsmail Güçlü’in mevlit gündüzü beceri astronomi ve trup ihvanı tarafından kutlandı.

GAP turu fiyatları; turun süresine ve programına, ekip turu ya da kurumsal dolaşma olarak düzenlenmesine, erişim şekline ve ekstra hizmetlere nazaran belirlenmektedir. GAP paket tur tutarlarımız sayfamızda önem almaktadır. Detaylı veri muhtevain gezi danışmanlarımıza ulaşabilirsiniz.

Pozantı’da verdiğimiz kahvaltı molasının ardından Adana’ya ulaşıyor ve GAP turu izlenceımızın ilk durağına kademımızı atıyoruz.